Ikarus Egyedi és ARC Típusok
Ikarus Egyedi autóbuszai
Főkonstruktőrök: Torma Lajos, Kozák Péter
- Ikarus E13 midi turistabusz Rába alvázon, MAN, vagy Daimler Chrysler motorral 1998-2007, utolsó típusok egyike!
- Ikarus E14 midi turistabusz Csepel alvázon
- Ikarus E15 midi turistabusz BMC, Iveco alvázra.
- Ikarus F15 midi turistabusz Iveco alvázra 2003-2007-ig volt gyártásban, már az Irisbus égisze alatt
- Ikarus E91 alacsony belépésű városi midibusz, (1997-2007) 1999 új arculatot kapott, utolsó típusok egyike.
- Ikarus E92 városi midibusz 1996, egyetlen darab készült Csepel alvázra, Cummins motorral (GMM-728, Zala Volán)
- Ikarus E94 elővárosi/városi autóbusz, alacsony belépésű változat is létezik (12m; 12,9m; 13m; 13,5m, 14;5m 14,8 m) (1994-2006)
- Alvázak: Volvo, Scania, MAN, Csepel, Rába Motorok: Volvo, Scania, MAN, Rába, Daimler Chrysler (Mercedes-Benz)
- Ikarus E94G elővárosi/városi csuklós autóbusz 1997-2000-ig Csepel, vagy Rába alvázra, Rába, MAN, Daimler Chrysler (Mercedes-Benz) Cummins motorral készült a nullszéria.
- Ikarus E95 távolsági(InterCity) autóbusz
- Ikarus E95 Express távolsági autóbusz, katonabusz és polgári változat is készült, az utolsó darab 2005-ben készült, Scania gépészettel.
- Ikarus 396 turistabusz (csak az Önhordó szerkezetűek készültek az EAG-ban)
- Ikarus E97 másfélemeletes superluxus távolsági busz
- Ikarus E98 turistabusz 1993-2003-ig
- Ikarus E99 emeletes luxus távolsági busz 1995-2003-ig
2010-es család (ARC-Ikarus)
- Ikarus E127 12,7 méteres elővárosi típus (korábban ARC 127)
- Ikarus E134 13,4 méteres elővárosi típus
- Ikarus V127 12,7 méteres városi típus
- Ikarus V134 13,4 méteres városi típus (korábban ARC 134)
- Ikarus V187 18,7 méteres városi típus (korábban ARC 187)