Ikarus Egyedi és ARC Típusok

Ikarus Egyedi autóbuszai

Főkonstruktőrök: Torma Lajos, Kozák Péter

  • Ikarus E13 midi turistabusz Rába alvázon, MAN, vagy Daimler Chrysler motorral 1998-2007, utolsó típusok egyike! 
  • Ikarus E14 midi turistabusz Csepel alvázon 
  • Ikarus E15 midi turistabusz BMC, Iveco alvázra. 
  • Ikarus F15 midi turistabusz Iveco alvázra 2003-2007-ig volt gyártásban, már az Irisbus égisze alatt 
  • Ikarus E91 alacsony belépésű városi midibusz, (1997-2007) 1999 új arculatot kapott, utolsó típusok egyike. 
  • Ikarus E92 városi midibusz 1996, egyetlen darab készült Csepel alvázra, Cummins motorral (GMM-728, Zala Volán) 
  • Ikarus E94 elővárosi/városi autóbusz, alacsony belépésű változat is létezik (12m; 12,9m; 13m; 13,5m, 14;5m 14,8 m) (1994-2006)
  • Alvázak: Volvo, Scania, MAN, Csepel, Rába Motorok: Volvo, Scania, MAN, Rába, Daimler Chrysler (Mercedes-Benz)
  • Ikarus E94G elővárosi/városi csuklós autóbusz 1997-2000-ig Csepel, vagy Rába alvázra, Rába, MAN, Daimler Chrysler (Mercedes-Benz) Cummins motorral készült a nullszéria. 
  • Ikarus E95 távolsági(InterCity) autóbusz 
  • Ikarus E95 Express távolsági autóbusz, katonabusz és polgári változat is készült, az utolsó darab 2005-ben készült, Scania gépészettel. 
  • Ikarus 396 turistabusz (csak az Önhordó szerkezetűek készültek az EAG-ban) 
  • Ikarus E97 másfélemeletes superluxus távolsági busz 
  • Ikarus E98 turistabusz 1993-2003-ig 
  • Ikarus E99 emeletes luxus távolsági busz 1995-2003-ig 

2010-es család (ARC-Ikarus)

  • Ikarus E127 12,7 méteres elővárosi típus (korábban ARC 127) 
  • Ikarus E134 13,4 méteres elővárosi típus 
  • Ikarus V127 12,7 méteres városi típus 
  • Ikarus V134 13,4 méteres városi típus (korábban ARC 134) 
  • Ikarus V187 18,7 méteres városi típus (korábban ARC 187) 


International Ikarus Fan Club
 2018-2024
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el